tisdag 21 december 2010

Julkonsert på TV4+ ikväll

Ikväll 20.00 visar TV4+ en julkonsert från 2008 med Sanna, Shirley och Sonja. Det har jag tänkt titta på, de sjunger så fint, tycker jag. Och vill man värma upp och sedan avrunda så börjar Lättlagat julkortisar 19.00, Nigellas julstök 19.15 och efter julkonserten är det Pernillas jul 21.00-21.30. Så en helkväll med jul på TV4+ om man så önskar. Sedan är det ju andra avsnittet av Ernst jul på TV4 20.00. Mycket att se!

Idag tänkte jag handla allt för julgodiset jag ansvarar för till julafton + lite annat. Är ledig hela dagen, det snöar och är -12.7 grader. Verkar bli en bra dag! Vad ska ni göra?

3 kommentarer:

Cissi sa...

Jag var JÄTTENÖJD med Ernst, var du? :-)
Åh, tack vad du är gullig! Det var väldigt enkla bilder jag målade - men ibland är det enklare lite finare kan jag tycka. :-)
Ja, visst blev huset fint, men det tycker man väl alltid efter en så stor ansträngning, kul att du gillade det! :-) Ikväll missar jag Ernst så får se det på tv4play imorgon eller något. Så tråkigt när man verkligen vill se det redan ikväll! Men men, när jobbet kallar så kan man inte göra så mycket :-)
Ha en bra dag i kylan!

Fridolin sa...

Åh nej! Jag missade Ernst igår men får försöka hinna med att se kvällens avsnitt. Pernilla slipper jag dock helst...

Ellen sa...

Va kul med så mycket jultv! Jag ska absolut kolla på Pernillas Jul, jag tycker edt är riktigt mysigt. Ernst jul har jag faktiskt missat! Är det bra?

SV: Jaa jag hann! Va skönt föt dig att också få ledigt ett tag :)