torsdag 2 december 2010

Längtan till helgen

Imorgon kommer min bror, svägerska och brorsdotter hit, och på lördag ansluter mamma och pappa. Vi ska ha en riktig julmyshelg med julmarknad i Haga och Jul på Liseberg. Och äta julgodis, lussekatter, god mat och ha det supermysigt. Det ska bli så roligt!

Tänkte göra lite julgodis idag som vi kan ha i helgen. Och städa och göra extra fint inför besöket. Nu blir det frukost med sambo och julkalendern, mysigt så det förslår. 

Första bilden är julgodis från när tjejerna var här, nedersta är min svägerska till vänster och jag till höger, från förra julen hos min bror och svägerska.



1 kommentar:

Axelina sa...

Sv: Oj, det har jag inte ens tänkt på, men nu när du säger det är det ju hemskt! Nu kommer jag ogilla Ferdinand ännu mer! Piff och Puff är underbara dom med:D