tisdag 16 november 2010

Julmusik?

Jag trodde inte att jag skulle vilja lyssna på julmusik än på ett litet tag, får inte rätt känsla om jag lyssnar för tidigt. Men idag blev jag oväntat sugen och lyssnade på random jullåtar i min julmapp på iTunes. Det var supermysigt och jag fick en väldigt härlig känsla i kroppen. Tror det faktum att Jul på Liseberg öppnat och att mycket julbelysning kommit upp i stan har skapat denna julstämning hos mig. 

Imorgon onsdag öppnar Tjolöholms Slotts julmarknad, har inte varit där men förstår att det är väldigt mysigt. Får se om jag kan hinna åka dit i år, hoppas det. De har öppet onsdag-söndag denna vecka. tjoloholm

3 kommentarer:

Tina´s Jul sa...

Jag har också lyssnat på julmusik idag! :-)

Jul i Laloland sa...

sv: Åh, kul! DÅ får vi båda våra 15 minuter =). Du får länka in sen så man får läsa.

Christmas Time sa...

Det är svårt att hålla sig borta från julmusiken! :)